Havnevik Småbåtforening

19.09.2012.

Bølgedemper er ferdig montert

Bølgedemper er nå ferdig montert fra leverandør. Vi starter på lørdag 22.09 med sammenmonteringen av utriggere og montering av utriggere på bølgedemper.

Landgang blir montert så snart den er ferdig.

Uke 39 vil vi forsterke molo med større stabbesteiner. Uke 40 støpes resten av overflaten på molo.

18.09.2012.

Montering av bølgedemperere starter 18.09.12

27.08.2012.

Bekreftet leveranse av bølgedemperne er uke 35

Bølgedemperne kommer torsdag 30 august om morgen. Dere kan følge båten som heter Kristian With, ved å søke på Molde Havn, velge AIS Skipstrafikk og skrive inn Kristian With i ruten Go To Vessel.

25.08.2012.

Bølgedemperne kommer uke 36

Bølgedemperne kommer uke 36. Marina Solution som er vår leverandør, vil montere sammen og legge ut bølgedemperne så snart som råd. Bølgedemperne kommer med båt, og da må vi ta imot og oppbevare bølgedemperne til montørene kommer. Alle bølgedemperne vil bli lagt i bukta foran naustene. Informasjon om ankomst og montering blir lagt ut etter hvert.

24.08.2012.

Søknad fra Molde kommune og Molde og Romsdal Havn IKS.

Molde og Romsdal Havn IKS har behandlet søknaden uke 34. Vi mottok muntlig svar at søknaden går i orden, fredag 24.

02.07.2012.

Søknad til Molde kommune og Molde og Romsdal Havn IKS.

Havnevik småbåtforening søker Molde Kommune om å få legge ut 45 meter bølgebryter ut i fra eksisterene molo.

Molde og Romsdal Havn IKS vil behandle søknaden i løpet av uke 30. Molde kommune vil behandle saken uke 34. Håper på positivt svar fra begge etatene senest uke 35. Bølgebryteren vil da bli lagt ut 1 uken i oktober 2012,

Vi har en ledig plass som er til salgs. Ønsker du plass, ta kontakt med Frank Roger Berg.

Linker

Redningsselskapet

Skipstrafikk

Santidskart over skip