19.09.2012.

Bølgedemper er ferdig montert

Bølgedemper er nå ferdig montert fra leverandør. Vi starter på lørdag 22.09 med sammen monteringen av utriggere og montering av utriggere på bølgedemper. Landgang blir montert så snart den er ferdig.

Uke 39 vil vi forsterke molo med større stabbesteiner. Uke 40 støpes resten av overflaten på molo.

18.09.2012.

Montering av bølgedemper starter 18.09.12

Montering av bølgedemper starter i dag av Marina Solution sitt mannskap

27.08.2012.

Bekreftet leveranse av bølgedemperne er uke 35

Bølgedemperne kommer torsdag 30 august om morgen. Dere kan følge båten som heter Kristian With, ved å trykke på linken nederst til høye på denne siden, og skrive inn Kristian With i ruten Go To Vessel.

25.08.2012.

Bølgedemperne kommer uke 36

Bølgedemperne kommer uke 36. Marina Solution som er vår leverandør, vil montere sammen og legge ut bølgedemperne så snart som råd. Bølgedemperne kommer med båt, og da må vi ta imot og oppbevare bølgedemperne til montørene kommer. Alle bølgedemperne vil bli lagt i bukta foran naustene. Informasjon om ankomst og montering blir lagt ut etter hvert.

24.08.2012.

Søknad fra Molde kommune og Molde og Romsdal Havn IKS.

Molde og Romsdal Havn IKS har behandlet søknaden uke 34. Vi mottok muntlig svar at søknaden går i orden, fredag 24.

12.06.2020.

Bestilt nye utriggere og bommer

I dag bestilte vi nye utriggere og bommer til brygge 1 og til to nye plasser på brygge 2. Varene kommer uke 34/35. Dette er den tredje og siste store investeringen vi kommer til å ha på mange år i Havnevik Småbåtforening. Når vi er ferdige å montere nye utriggere og bommer rundt 1 september, så har vi fått ett anlegg som vil fungere i mange 10 år fremover.

20.08.2020.

Leveranse og montering av 41 stk. nye utriggere og bommer

I dag kom våre nye utriggere og bommer, levert fra Marina Solution. En ivrig dugnadsgjeng startet monteringen på land samme kveld og all montering var ferdig i løpet av fredag. Bytte av utriggere og bommer startet allerede fredag kveld, og ila 4 timer var alt byttet på nordsiden av brygge 1. Ny dugnadsinnsats på lørdag, og etter nye 4 timer var også alt byttet på sørsiden av brygge 1. I tillegg så fikk også brygge 2., 1 stk. ny utrigger og 2 stk. nye bommer.

Nå er anlegget oppgradert på alle områder, nytt vann- og strømopplegg, nye brannslukkere, livbøyer og redningsstiger på utriggere.

Linker

02.07.2012.

Søknad til Molde kommune og Molde og Romsdal Havn IKS.

Havnevik småbåtforening søker Molde Kommune om å få legge ut 45 meter bølgedemper ut i fra eksisterene molo.

Molde og Romsdal Havn IKS vil behandle søknaden i løpet av uke 30. Molde kommune vil behandle saken uke 34. Håper på positivt svar fra begge etatene senest uke 35. Bølgedemper vil da bli lagt ut 1 uken i oktober 2012,

Vi har en ledig plass som er til salgs. Ønsker du plass, ta kontakt med Frank Roger Berg.